Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

kira-kira-kira



Sejak Syawal dah abis ni, xde g open house, aku duk rumah je, baik je..weekend.
Klw tidak, ade je aktiviti tgk movie la, window shoping la, etc.
Hihi :D xde kuar jalan2 dgn tunang pun. Even Sabtu pun, aku g fakulti, buat kerja sket.. rajin la kunun..iyo lah tu!
Ahad xboleh pulak, ada ngajar tusyen kt rumah, diorg pun dah nk SPM ni.
Start pagi kul 10-1 tgh hari.
Tapi yg best nye, sejak2 kt sek dah habis silibus ni, tak byk tanye sgt,
buat je semua soklan2 yg aku lambak kan pada diorg. Kekadang je tanye, klw x paham.
So, aku tak kalut sgt la nk explain itu dan ini...kui kui kui.
Maths dan Add maths ni, kena byk3x buat latihan, baru buleh biase dan relax je dpt soklan exam kelak..hihi :D klw setakat baca2 nota kecik je, tak buat latihan....hmmm...

Teringat lak zaman aku nk SPM dulu, plg trajis, nk amik paper Biologi SPM
otw g sekolah hujan lebat ya amat..huhu..pagi.
Basah..lokos..lencun...udoh le meja aku bwh kipas..huwaaa
Mujur tak demam je..huhu..alhamdulillah.
And syukur result Bio pun ok, hihi, tp aku tak minat pulak nk jd doctor,
tgk darah pun pitam..haha :D

No comments:

Post a Comment