Wednesday, May 26, 2010

:) sukee...

p/s: upload gmbr dulu...kisah nye kendian eh

Friday, May 7, 2010

sama nama..


Org ada satu ibu..aku ada dua ibu..hihi..atau mungkin tiga lepas2 ni..hihi
Oleh kerana minggu ni Hari Ibu, so entry kali ni pasal ibu lah..boleh kan?

Umur aku 6 tahun, Mak aku telah kembali ke rahmatullah..Masa yg terlalu singkat.. Memori yang terlalu terhad; aku bersama nya..tapi aku tetap bersyukur.
Meninggal nya kerana sakit asma/lelah..otw ke Hospital Taiping..subuh2..
Al-fatihah untuk allahyarhamah Norsiah Binti Haji Zainal.
Mungkin masa tu masih mentah untuk aku menafsir kasih sayang ibu..
Yang aku tau, aku rase mcm hilang tempat bergantung masa tu..huhu.
(masih segar di ingatan saat2 jenazah mak di mandi kan..sekujur tubuh yang kaku)

Aku darjah 4 baru ayah ku khwin lagi..hihi..macam lagu pulak..
Happy tidak terkira..sunyi woo takde mak dlm hidup..ye lah kan, kehidupan aku dgn ayah je dlm tempoh selepas mak meninggal tu..(yang ni aku pgl Mama)...
Kuasa Allah, wanita ini, sama nama dengan Mak.
Noorsiah Binti Haji Baharom.
cume terlebih huruf 'O' je la..pada nama..
Ssetahun lepas ayah kahwin, status anak bongsu pun berpindah milik, sbb dapat adik baru..hihi..Kekok woo mula2 ada adik...jeles? mesti la...tp lama2 aku boleh adapt..ok je..sgt hepi lagi ada laaa..meriah..! Then lepas tu tmabah lagi sorang... So, sekarang aku 4beradik lah. kakak, aku, amirol, anis amira.


Alhamdulillah..
Terima kasih kepada Allah swt, memberi peluang kepada hamba Mu ni,
menumpang manja, meneguk kasih, merasa bangga ada ibu,
hidup yang 'hidup' (aku tak kata org xde mak tu tak boleh hidup..)
..Sebab aku tahu..ada org..langsung tak kenal mak kandung yang melahirkan nya...

Sunday, May 2, 2010

3 frame


Sabtu - aktiviti minggu ini layan main bowling dgn tunang saya..main dua org je..haha..best giler lak layan main bowling ni.. Belajar jugak la sket2 teknik(supaya tgn tak sakit 3hari..haha)..aku saje suke2 je main..tunang aku la..kekonon praktis utk tournament opis dia hujung May ni...layannn... :) Good Luck! Klw awak menang jgn lupe belanja saya :P

Ahad - pegi kenduri kahwin Koyen dan pasangannye di Kluang, Gunung Lambak (bunyi mcm nk pegi berkelah pulak..haha) suke la kaler baju pengantin...
Tapi, sadly aku tak de pun bergambar dgn pengntin dan kwn2 opis lama...penyakit bulanan attack aku la pulak..terpaksa la ku berehat dlm keta..sementara tgu deme bergmbr dan jumpe pengtin..Padahal mlm td gile nye smgt aku bugkus hadiah...huhu...