Sunday, May 2, 2010

3 frame


Sabtu - aktiviti minggu ini layan main bowling dgn tunang saya..main dua org je..haha..best giler lak layan main bowling ni.. Belajar jugak la sket2 teknik(supaya tgn tak sakit 3hari..haha)..aku saje suke2 je main..tunang aku la..kekonon praktis utk tournament opis dia hujung May ni...layannn... :) Good Luck! Klw awak menang jgn lupe belanja saya :P

Ahad - pegi kenduri kahwin Koyen dan pasangannye di Kluang, Gunung Lambak (bunyi mcm nk pegi berkelah pulak..haha) suke la kaler baju pengantin...
Tapi, sadly aku tak de pun bergambar dgn pengntin dan kwn2 opis lama...penyakit bulanan attack aku la pulak..terpaksa la ku berehat dlm keta..sementara tgu deme bergmbr dan jumpe pengtin..Padahal mlm td gile nye smgt aku bugkus hadiah...huhu...

No comments:

Post a Comment