Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

Lusa dah kerja

Salam.
hihi...sejak miscarriage ari tu, ni br start blk memandu..huhu.
Kekok pulak rasa nye, lama x pegang stereng keta..haha.
Actually, aku kuar ni pun, sebb teman adik aku pegi kedai buku kat Kamunting nun, beli kertas nk siap kan folio agama dia. Lusa dah Isnin, apa lagi, kalut la siap kan homework.
Aku pun, kena bersiap siaga lah, untuk "back to work"...huhu. Debor2 pulak aku nk kembali bekerja. Maklum lah, lama bercuti...Dua mingguu..woooo..
Tido pun asik mimpi kerja..hahaha..haru!
(ke...aku yg ter over dose tidoq..kui3x)

Anyway, terima kasih to kawan2..yang sentiasa memberi kata semgt yg bersemgat!... macey :)

3 comments:

  1. kin, apasal muka x smngt je nk keje..hehe...

    ReplyDelete
  2. ngeee....lepas dah jejak kaki ke opis br ceria kot...:P

    ReplyDelete
  3. k'ekin...selamat bekerja...samalah kite...bru stat keje ari ni...hehe

    ReplyDelete