Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

sikit2 update

Salam to all.
AKu blk Taiping last weekend, lg pun cuti krismas.
lama sgt dah tak blk. Sejak raya puasa ari tu.
Hihi :D ..byk benda nk update dgn famili.

Aku blk kali ni tmpg Ija Kuala. Die dh pegnant 4 bulan. Comel je pakai 'uniform' ibu2 ni.
Semoga selamat semua nya Ija. Thx alot 'belanja'. Semoga murah rezeki yg bertambah2.

Thn depan 2010 adik2 aku dua2 nye nk pereksa besar...SPm-Mirol dan PMR-Anis
..hahaha. Busy2.

Aku nk update gmbr g mersing kt sini...asik je lupe...jap lagi lah.
Tp dh tempek several gmbor dlm Facebook. hui3x :)

Hosmet aku dgn rasminya dh jadi staff FKE, UTM Skudai.
hihi :D best2...
aku? lom ada khabar berita lagi...huhu...sabor je laaa

Next week aku cuti seminggu....blk Taiping lagi.
Saje blk sbb dh lama x blk...hoho..
Selamat Thn baru kepada semua =)

2 comments: