Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

M e r s i n g













Ni aktiviti dua minggu lepas.
Br nk update..hoho. Sgt lambat.
Tapi aku suke aktiviti begini...enjoy...tambahan pulak ada kanak2 ribena dua org tu.

..aktiviti cuti pjg kali ini (awal Muharam), ber piknic di Mersing.
Hehe. best2..sgt enjoy, eventhough mandi laut dlm hujan..
(huhu..bahaya sungguh.."jgn tiru aksi ini d rumah")
Peserta2 terdiri daripada :
Yunus, Norashikin, Lynn, Anuar, Ammar, Kak Buni, Joe, Dijatul, Kak Pish dan suami.
Semua pun sama...cume kanak2 bwh umur, berpayung mandi laut oleh ibu bapa memasing. hihi.
Gmbor xde le pulak, sbb digicam aku xde 'air laut proof'. Keh3x.
Yg lagi frust....pelampong angsa kaler oren Ammar tu x dpt nk apply dlm laut tuuuu..huhu

Bermula dr hari Jumaat, lepas maghrib, g pasar Pandan, beli bhn2 mentah, seperti nye ikan merah, ayam, sayur sket, etc.
Pehtu, ber kg kt umah Anuar dan Lynn, masak2, kt umah die. Thx KL, sponsor api air gas dan tmpat tgl; pinic stuff as well..
Bertolak ke mersing pepagi..Sabtu yg indah tersebut.
Naik keta Nuar dan Lynn je. Aku dan Yunus tmpg je.
..best nye naik keta besar ni...sbb keta sniri...kocik yooo...hahaha.
(ape2 pon aku syukur dgn apa yg aku ada...kang meragam lak JJT aku tu lagi haru!!!)

Smbil2 tu Encik Anuar dan Encik Yunus survey tempat utk family day opis deme. Hihi.
maklum je..sudah ada bonus..br leh deme2 bersuka ria...aku tmpg2 je...
Lg pun aku lom ada kerja lg maaaa..

Mlm nye, lepas blk dr mersing, berBBQ kt umah kak Buni. Tajaan kak Buni dan suami.
Anak kak Buni si Dija tu...dh berjalan sakan..hihi. cumil. Tak larat nk kepong..hahaha..
merata die explore...DIja..dija..si Ammar tgk je...xpe2 Ammar, jd pembakar smgt eh, cepat2 jalan eh..hihi. Best2...byk benda sedap nk mkn...cume perut aku je fail....adoi la.
Sensitip la pulak...gastrik la tu...ape lagi...

No comments:

Post a Comment