Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 5, 2012

menantu perempuan ke-3

(dari kiri: kak ina, saya, Nuh, ibu mertua)

 
Salam, selamat buka semester baru ye bagi pelajar diploma kejuruteraan kimia kampus cawangan pulau pinang ini. :)
 
1st week of lecture, aku terus mula kuliah dgn jaya nya, target chapter 1 boleh habis dlm minggu pertama ni, juga operasi jual buku teks.
Student kelas aku OK je, yg laju ada (bg satu soalan, sat ja dpt selesai kan) yang slow pun ada..huhu.. Takpe2, saya bukan nk tunjuk hebat dpn awak pun, saya cume sebagai pemudah cara sahaja supaya uolls faham subjek kita yg best ni!!!! :)
 
Oh ya, ni gambar kahwin adik ipar saya, (adik lelaki suami saya). Meaning, saya sudah ada biras perempuan yg baru, sebelum ni, kakak ina sahaja, isteri kepada abg long suami saya. Hehe, tahun depan in shaa Allah ada lagi yg walimah kut! Alhamdulillah. SYukur. Athirah nama nya, org Terengganu, comel, hihi, merasa lah aku ke Terengganu ari tu, juga ke Pasar Payang yg indah permai tu, siap ada org bergaduh tarik2 rambut lg dlm pasar..Oh Mak Kau!!!!
 
Majlis OK sahaja, anakanda Muhammad NUH pun OK sahaja, hoho, sadly kami udah xde bilik lg, sblm ni duduk bilik pengantin..ni dh ada pengantin baru..harap maklum la kena duduk aje la mane2, klw dah semua adik beradik suami balik Melaka rumah mertua (9 org adik beradik)..hoho. Bukan aku gedik benor nk bilik tu nk memerap ke ape...hihi..cume perlu space nk bukak2 tudung..
 
 
 
 


2 comments: