Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

1 Ramadhan 1432H

Apsal muka aku 'penuh'..huhuuu


Teman Adik amik lesen L dia..aku dulu pun amik lesen/test kt sini


Salam to all.
Maaf lah, br nk update. Ini kesah semalam dan seminggu yang lepas :)

Mata kanan aku asik merah2..sejak dua minggu lepas lg, cuma hari Rabu lepas plg kritikal kemarahan nya. Jumpa optometrist, dia suh aku stop kejap pakai contact lensa..adoiyyaaaiii.. kena buat spec baru la pulak..sbb spec yg pakai di rumah ni, udah senget benget bagai..
And sekarang, kembali bercermin mata full-time =)
Br je berangan nk pakai contact lense yg 'mata besar'...glamor giteww...huhuhu

Aku tgh layan baca buku Travelog Haji: Mengubah Sempadan Iman, by Muhd Kamil Ibrahim. Pada org lain mungkin buku ini dah 'basi'..hahahaa...sebab buku kat aku ini udah cetakan yang ke-7 woo.. Tapi aku tak kesah lah, sbb aku nak adsorb isi, info dan pengajaran dr buku tersebut. Best! Sgt! Pada aku, isu utama aku nak amik pengajaran dr buku tu ialah, betapa ALLAH MAHA MENDENGAR...apa sahaj rintihan hambaNYA yg penuh penghayatan, sedu-sedan...berdoa lah sepenuh hati, insyaALLAH akan dimakbulkan..(dlm pada masa yg sama mencari kekuatan lebih gigih menyimpan Tabung Haji)

Seyes...mengalir air mata membaca buku ini...tersentuh..

Aku blk berpuasa di Taiping utk 1st day of Ramadhan. Suami? Masih kerja di KL. Jumpa hari minggu ini, insyaALLAH.

Masih berdoa dan mengharap cepat lah Fasa PJJ ni berakhir...huhuuu..

Doa..doa..doa.. :)


2 comments:

  1. meh sy tlg doa skali hehe...aminnn...

    ReplyDelete
  2. kin, ko dah daftar belom? kalau belum, cepat2 daftar.kalau sudah, menyimpan je la. insyaAllah mak aku kata kalau dah daftar, even tarikh lambat lagi, tpi biasa tabung haji akan panggil utk kursus - tengok rezeki. yg penting dah daftar. mudah-mudahan.

    ReplyDelete