Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 27, 2010

syg sgt :)

Last weekend aku blk Taiping.
Sekolah cuti, adik aku dr seremban blk kg, so aku pun join la blk jugak.
Sgt2 enjoy dan fun giler...best2! Ini yg rase nk 'kerja' tmpt2 yg radius nye tak berejam sgt nk drive blk kg..huhu..Quality time with them!
Aku xde sape2 lagi kt dunia ni selain diorg..(sape yg tahu "cerita"..tahu lah apa yg aku rasa...huhu)
Aktiviti xde apa yg grand bangat pun, it just that berkumpul dan sharing cerita bersama adik2 aku dan my lovable ayah dan mama...hihi :D
Oh! br teringat..ada la buat something...cat bilik bakal raja sehari...hihi :D cat seniri je.
Pehtu, di sebabkan sekolah cuti, so asik terima tetamu, sedara mara, shbt handai, dtg umah mama ayah aku la..:)

Satu lagi, layan citer kegemaran aku, anis dan Mirol...hihi...kambing biri2 ni sgt comel...geram! :D mslh nye start lmbt jugak laa...1230 tgh malam br mula, channel astro 615 kot klw x silap..hahahaha...ketawa smpai kena tempik dgn ayah dan mama..hahah..best2! cumil..

1 comment:

  1. to Lia dan Adib,
    PakWE dan MakWAN ckp, jgn la amik hati sbb xboleh mai umah hari Jumaat tu, pasai deme dh lama berjanji dgn kwn deme yg nak dtg dr Kajang tu..

    ReplyDelete