Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 28, 2010

hijau bumi Tuhan


[sekadar gmbr hiasan]

Salam to all,
Lama tak berceloteh kt blog ni.
Sejak habis viva-voce 18 Jan 2010 hari tu. hihi.
Aku br blk dr shah Alam semalam. Letih gak la. sbb turun naik bas.

Tadi, teman Anid g lunch umah bakal M.i.L die kt Taman Damansara Aliff, area UDA. best2! Yg lagi best nye, sblm blk, dapat le sket pokok bunga. haha. tah la aku ni, ada hobi br le pulak. minat tanam pokok bunga..kui3x. haru!
Td petang lepas blk dr fakulti, aku terus tanam dgn smgt nye.
Hope dpt la hidup dgn jaya nye. hihi.
Gmbr lupe nk amik td, siang2 nti, klw aku ingat aku capture eh.
Itu je kot update setakat ini. Weekend lepas pun xde aktiviti sgt sbb Sultan Johor mangkat. Semua berkabung. Aku tiap2 malam basuh tudung putih. Ada dua helai saje. hihi.

3 comments:

  1. lorr d g ke shah alam? nmpknye akk smkin happy.bler nak mkn nasi minyak ni??? how'ur intrview?

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya di dlm arena menanam pokok...hehe.

    ReplyDelete