Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

hari pensyarah 2011


1 April 2011 - jumaat
Adalah hari pensyarah rupe nya.
Aku ingat jadi cikgu je ada Hari Guru, hari pensyarah pun ada. :) Hihi.
Tak kesah lah, yang penting, aku nk highlight kan, dapat bunga ros kaler pink-oren.
Terus aku rendam dlm air. sukeee :) [perempuan kan suke bunga..]
Meja aku yg serabut tu, sila abai kan..huhu, dgn chemical nya depan meja aku, hadoih laaa...bila nk housekeeping ni?? :P
Lagi satu, aku suke hijau (tema baju sanding hijau).
So, aku ada bela satu pokok atas meja...sukeee...

Hoho..teringat pulak kepada pokok ku di Tmn U Skudai,
Anid, pokok akk ada lg tak?
Pokok yg Mak mertua ko bg tu, sihat lagi? :)


3 comments:

  1. bestnye ada opis...i ni x dpt2 lg opis tau...asik merempat kt lab je.
    pokok tu ada lg...hidup dgn suburnye...rsnye nk kna pindah skit ke pasu lain. Tp i ni x minat sgt gardening dan x de ilmu...so x tau nk wat cne...huhu. nnt k'ekin dtg amik ar..

    ReplyDelete
  2. wpn dh agk t,lmbt...better late than never,..

    'selamat hari pensyarah kin ... ;)

    ReplyDelete
  3. Anid : ye ke :)agak nya admin tau kot, org tu tgh nk prepare buat PhD, itu yg x bg opis lagi tu..kui3x...GOOD LUCK Nid!


    Zira: macey :) ko nya turn aku wish bulan depan eh :)

    ReplyDelete