Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

sedikit update sajaa

salam.
Hadoih...lama betul aku x hapdet cerita.
(tu laa...dulu suke komen, kenapa org lmbat update stori mori..haha...so padan muka aku, semakin rase kembali fasa - "sebok"-) itu adalah alasan yg klise..ngeh3x

1. Aku stay umah tok teh aku je kt permatang pauh. Dh khwin nti br aku pindah rumah sendiri..hhihih...Hampir setiap minggu aku blk Taiping..sukeeee
2. Aku semakin dapat adapt dgn load kerja kt sini..hoho
3. Test 1 dan quiz 1 dan assigmnet 1 2 3 etc...huhu...kalot aku nk marking..(maklum la pensyarah baru..huu)
4. Last week pihak lelaki datang Taiping. "hantar belanja" Aku suke tgk gelagat mama aku dan mama Yunus berbual bicara.. hihi :)
5. Tu je kot yg aku duk buat currently...kui3x


No comments:

Post a Comment