Friday, August 6, 2010

johor cuisine - rindu..huhuuu


salam pagi Jumaat.
Hai :) kawan2 blogger ku.

Dah sebulan aku tgl kan negeri Johor...huhu...

Tapi...

Aku dh mula notice, aku rindu kan mcm2 perkara...especially...
Yg buat aku homesick, kt Johor...ialah....setiap kali pegi lunch d sini...aku x jumpe cr Asam Pedas Ikan Pari...huwaaaa...sgt rindu...huhu...asik-asik..kari...kari...kari....adoi laaaa....



Aku juge mula rindu kan ke'bebas'an di rumah sewa sendiri...huhu...Kan aku duduk rumah Tok teh aku..huhu. Segan la pulak nk 'buat mcm rumah' sendiri...Walau pun rumah tok teh aku besor...dan rumah sewa aku kecik je..



Aku juge mula rindu kan tunang saya....Ops! belom jd suami lagi...dosa2...:P


4 comments:

  1. huhuhuhu..saye pon same.rindu kat teman2 di johor..isk..isk..isk..,

    ReplyDelete
  2. haha ... masa zan belajaq kat penang dulu, hari2 pekena kari ... sbb itu jer kuah yg ada ... kari ayam..kari ikan ... kari daging ... lps mkn confirm tgn melekat bau kari punyer ... tapi zan peminat nasi kandaq ... sampai mamak tu kenal zan ... ok apa penang ...cuma org kat sana kalut sikit la ... haha

    ReplyDelete
  3. rindu tunang tak dose kot..ape salahnye..ahaks! Kat utara, asam pedas dia lain sket. Ape kata, pindah duk luar.Sure rasa kebebasan dan 'keseronokan' itu..hahaha..

    ReplyDelete