Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 13, 2012

update

Salam.
Alahan? masih?
Ada lagi jugak laa, cume tak seteruk dulu2, awal2 pregnancy dulu, teruk tahap hape je aku rasa dulu tu.Currently...

1.Masih tak boleh telan air liur sendiri, especially tgh solat dan baca Quran, hadoih..klw dah start angkat takbir tu, bermula lah kemam air liur sampai beri salam. Bukan aku x cuba telan, end-up hingga rakaat kedua sahaja, dan aku muntah..huwahuwahuwa..Tak kan aku nk kulum gula2 tgh bersolat? Hihi. Time baca Quran tu, aku makan la gula2. Hehe.

2.Pepagi, akan ada satu round muntah kuning tu..huhu. Letih. Bukan aku tak cuba mkn biskut pagi2, sudah...penyudah nya, dgn biskut2 tu keluar balik..blueekkkk!

3.Aku mesti kena mkn dgn sgt kerap, errmm...itu normal kan pada ibu2 ngandung. Hihi. Cume yg aku tak tahan nya, klw la aku terlupa/ralit utk mkn something area pukul 3ptg, sat g pukul 4 lebih hingga pukul 5ptg, aku akan pedih dada, hingga akan 'blueekk' lah semua mknan yg telah dimakan lunch tadi. Huwaaa..penat je makan. Bukan itu shj, skrg ni, klw muntah, mesti je tahap keluar darah sama..adoih..pedih dada aku..huhuhu...

4.Suka minum limau ais, suka minum ais jugak!! Padahal, masa sblm pregnant dulu, dlm peti ais umah aku ni, susah betul nk cr air sejuk.. Laa ni, air sirap ais mesti ada dlm peti sejuk.

Sekian. :)

No comments:

Post a Comment