Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 25, 2009

Ramadhan 1430 H

(1) 1st day berbuka puasa kami sekeluarga
cume pic aku, kakak dan mama xde..hihi
Biase le..org dapur



(2) Anak buah yg aku suke sakat..
Mak Ngah minta maaf ya Hanna
Sbb Hanna ni comel sgt..soewy



(3) Ruang silaturrahim rumah ayah aku
Tak siap sepenuh nya
Nti dh complete, aku capture lain.


Harapan aku, semoga Ramadhan 1430 kali ni,
much much better la sgt dr thn2 lepas,
jgn dok ingat sgt pesanan 'syaitan' 11 bulan tu,
Ni lah masa nk kumpul 'bekal' byk2
tak payah tunggu umoq jd 40thn
Sbb
Allah tersgt lah suka

"Orang muda yang taat kepada perintah Allah"

so apa tunggu lagi ? :)

Ya Allah..Kau memang Hebat!
Ampunkanlah dosa ku dan kuatkanlah Iman ku.
Tidak lupa juga kepada keluarga ku, tunang ku,
member-member ku serta hamba-hamba Mu.
Ampunilah dosa-dosa mereka
dan tunjukkan lah kepada kami
yang betul itu betul,
dan yang salah itu salah.
Sesungguhnya
Kaulah Maha Pengampun
lagi Maha Mengasihani..
Amiiin




No comments:

Post a Comment