Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 8, 2009

Nanti beli kan lagi eh

Last weekend on Sabtu, berbuka puasa d rumah En Anuar dan Puan Lynnda.
Main masak2. Menu sgt aku suke.
Gambar nye mane? huhuhu. Tak sempat nk capture. hihi.
Sup sayur, ayam grg rempah, sambal belacan, ikan terubuk masin grg, kuih mueh dr pasar Ramadhan berhampiran juge air tebu dan soya. Yg plg aku suke sekali, Lynn ajar aku buat kueh buah melaka..hihi..kueh faberet tu.. TQ KL, klw dh jd kueh nye, akan ku post dlm blog ini. Hihi.

Ahad nye, aku duk rumah je. Pagi mcm biase, Home Tuition.
Petang, aku rehat2 di rumah sahaja. menu berbuka, bihun grg je.
Bujang, jimat. Hihi.
Mana tunang aku pergi?? hahaha. Die ke SG bersama hosmet nye.
Aku suke sekali...hihi..
Tunang aku belikan 'gambar seperti di atas'
Satu utk tunang, satu utk ku.
Sgt berbaloi la..sukee..sukee..harga berpatutan.
TERIMA KASIH tunang :)

No comments:

Post a Comment